Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Σχέδιο Νόμου Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Σχέδιο Νόμου Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

1 σχόλιο:

Νίκος Σαλτερής είπε...

1. περισσότερο ιατρική προσέγγιση
2. πολλοί κωδικοί προσωπικού, χωρίς διευκρίνιση διαπήδησης γενικής-ειδικής
3. απαράδεκτη η ρουσφετολογική διάταξη για απόκτηση οργανικής θέσης σε σμεα από εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και μόνο μετά από πενταετία και χωρίς την παραμικρή εκπαίδευση- ειδίκευση.
4. δεν μπορεί μονάδες ΣΜΕΑ να εντάσσονται στην επαγγελματική εκπαίδευση (Δευτεροβάθμια) είναι αναμενόμενο να χαθεί γρήγορα ο χαρακτήρας τους σε ένα χώρο όπου δεν υπάρχει κουλτούρα ειδικής αγωγής.
5. Δεν προβλέπει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την προκήρυξη των οργανικών θέσεων (δασκάλων - ειδικοτήτων) στις υπάρχουσες ΣΜΕΑ. Όλοι γνωρίζουν τι θα γίνει με ρουσφετολογικές και απίθανες "αποσπάσεις" ιδιαίτερα την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
6. Δεν μπορεί να προηγούνται, σε σχέδιο νόμου, οι απόφοιτοι αμφιλεγόμενων πανεπιστημιακών τμημάτων (Βόλου) και σαφώς άσχετων με την ειδική αγωγή (Θεσσαλονίκη) από δασκάλους που έχουν πολύχρονη επαγγλματική εμπειρία και σπουδές υψηλού στάτους στα Διδασκαλεία Ειδικής Αγωγής. Η εκπαίδευση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως χώρος "διορισμών" και μόνο.
6. Χάνεται η ευκαιρία ένταξης στο σύστημα γενικής - ειδικής σχολικών ψυχολόγων και ο προσδιορισμός των προσόντων και του ρόλου τους.
7. χάνεται η ευκαιρία δημιουργίας Τ.Ε. σε αναλογία με τον μαθητικό πληθυσμό μιας περιοχής.
8. τα ΕΕΕΕΚ μοιάζει αν γίνονται "σκουπιδοντενεκές" αφού και πάλι δεν άποκτούν χαρακτήτα
σχολείου ισότιμου με υποχτεωτική εκπαίδευση. Τι είναι ακριβώς;
Αυτά, στα γρήγορα, και θα επανέλθω με τις αντιλήψεις για το τι είναι αμεα
χο